Meer aandacht voor uw cliënt, eenvoudig in gebruik en tijdsbesparend!

Uw agenda staat iedere dag overvol met consulten. Alles moet worden vastgelegd, maar enkel verwerken is niet voldoende aangezien u niet voldoet aan de nieuwe GDPR. U wilt uw cliënten het liefst in de ogen kijken zonder met allerlei systemen bezig te zijn en daadwerkelijk de tijd te nemen. We weten als geen ander hoe belangrijk het is om de juiste aandacht op het juiste moment te geven. Daarom hebben we een oplossing ontwikkeld, die ervoor zorgt dat alle benodigde stukken in één oogopslag te vinden zijn in een systeem dat uitblinkt in haar eenvoud. Daarnaast zorgen we er meteen voor dat u GDPR-proof bent, op het moment dat u kiest voor Artsenapplicatie!

  • Bepaal en volg de behandeling volgens vooraf bepaalde protocolering
  • Bewaak uw medisch dossier met signalen op het juiste moment
  • UWV Formulieren zijn standaard aanwezig, evenals de koppeling met het UWV – DIGIZSM
  • Meld uw beroepsziektes aan het NcvB
  • FML Formulieren zijn standaard aanwezig
  • Upload uw ingescande of digitaal ontvangen documenten
  • Mogelijkheden tot taakdelegatie, u bepaalt met wie en wanneer

In 5 stappen uw consult doorlopen en afhandelen!

Geschikt voor elk medisch behandelaar!

De artsenapplicatie is bedoeld voor alle behandelaars die medische gegevens willen vastleggen voor een goede ondersteuning van hun cliënten, waarmee dossiervorming en de juiste opvolging in consulten en activiteiten de basis vormt. Vele medische behandelaars waaronder bedrijfsartsen, psychologen en vele anderen gingen u al voor!

Taakdelegatie, iets voor u?

Naast uw eigen toegang beschikt onze applicatie ook over de juiste rechten en autorisaties om taakdelegatie te ondersteunen. U vergroot daarmee uw capaciteit om spreekuren uit te voeren en deze te controleren!

Eenvoudig en zorgeloos werken

Onze applicatie heeft maar één doel: u als behandelaar alle zorgen ontnemen, zodat u zich kan focussen op de behandeling van uw cliënt. Geplande afspraken en de bijbehorende consulten staan op één overzicht in uw scherm. Voorgaande consulten heeft u direct in beeld zodra de afspraak begint, u hoeft alleen nog maar het nieuwe consult vast te leggen met de afgesproken vervolgstappen.

GDPR-proof

Vanaf 25 mei 2018 is de nieuwe Europese wetgeving rondom persoonsgegevens in werking getreden. Deze GDPR (of AVG in het Nederlands), heeft grote impact op uw werkzaamheden. De wet legt daarnaast meer nadruk op de verantwoordelijkheid van organisaties om aan te tonen dat zij zich aan de regels houden. Artsenapplicatie helpt u om aan alle eisen van deze nieuwe wet te voldoen! Zo hebben we al een twee-factor authenticatie mogelijkheid voor het inloggen, geven we aan dat medische termen niet toegestaan zijn en bent u in staat om rollen aan te maken zodat alleen werknemers die privacy gevoelige gegevens mogen inzien toegang hebben.
Met Artsenapplicatie hoeft u zich dus geen zorgen te maken over wet- en regelgeving en kunt u zich volledig op uw core business concentreren.

Communicatie is essentieel

Communicatie met betrokken partijen is cruciaal en moet gewoon goed geregeld zijn! U beschikt over de mogelijkheden om zelf te bepalen welke betrokkenen u wilt informeren. Is dat de werkgever, het UWV, andere medisch specialisten. Met één druk op de knop informeert u;

  • het UWV voor een soepele overdracht van uw kant;
  • een werkgever met een directe terugkoppeling over de status van het verzuim en eventueel aanvullende informatie;
  • medisch specialisten binnen uw team of daarbuiten met een vervolg consult;
  • uw cliënt zelf, waarna deze zelf akkoord kan geven op het verslag of inzage kan krijgen in zijn deel;

Data wordt veilig opgeslagen en is, geheel volgens GDPR voorschrift, te verwijderen en te anonimiseren;

Uw eigen sjablonen zijn te gebruiken, dus alle communicatie kan worden gedaan in uw eigen huisstijl.

Andere agenda’s en koppelingen

Agenda’s

Naast onze eigen agenda, waar u zelf de volledige regie voert over uw spreekuurlocatie(s), afspraaktypes en uw eigen beschikbaarheid hebben wij ook een koppeling met de agenda van Arbo Extra of Global S. U kunt dus uw medisch dossier onafhankelijk van de agenda gebruiken. Gegevens van de medewerker komen automatisch mee waardoor u uw consult direct kan laten plaatsvinden!

Personeels systemen

Naast de agenda’s kan de applicatie ook informatie vanuit personeels systemen verwerken, dit gebeurt op basis van de SIVI standaard. Veel systemen waaronder RAET, AFAS, Nmbrs, Exact HRM, Unit4 of andere partijen ondersteunen dit formaat en kunnen wij dus verwerken.

Verzuimsystemen

Naast de personeels systemen zijn verzuimregistratie systemen natuurlijk een bron van informatie en vaak het vertrekpunt voor dossier opbouw. Artsenapplicatie werkt naadloos samen met Humannet Verzuim, maar ook andere verzuimregistratie systemen kunnen worden gekoppeld aan ons systeem.

Facturatie en tijdsbesteding

Met één druk op de knop heeft u een overzicht van afspraken die u heeft uitgevoerd en kan u deze versturen naar uw klanten. Heeft u daarin aanvullende wensen of gebruikt u reeds een eigen systeem, dan kunnen we zorgen voor een bestand waarin deze factuurregels zijn opgenomen.

Wilt u de volledige facturatie uit handen geven, dan kunnen wij daar ook een passende oplossing voor bieden. Ga hierover met ons in gesprek over de mogelijkheden die wij kunnen bieden.

Self Service voor uw cliënten

Middels deze functionaliteit kunt u uw cliënten zelf onderdeel laten uitmaken van uw proces. Indien u een consult gepland heeft staan kunt u bijvoorbeeld de genodigde vragen om vooraf informatie aan te leveren. Het systeem zal een link sturen waarop de ontvanger inlogt en uw vraag kan beantwoorden en eventueel documenten kan uploaden!

Heeft u reeds een consult afgerond en wilt u de cliënt vragen om dit door te nemen, ook dat is geen probleem! U bent en blijft zelf in de regie!

Demonstratie – Online of op locatie

Bent u net zo enthousiast als wij en wilt u graag een demonstratie van de mogelijkheden, neem dan contact met ons op voor een afspraak. De demonstratie kan zowel online als bij u op locatie worden gedaan. U heeft dan antwoord op al uw vragen, wij hebben de mogelijkheid om alles te laten zien!